ساندویچ پانل

فروش انواع ساندویچ پانل-قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری - ساندویج پانل پلی استایرن و پلی یورتان - خرید ساندویچ پانل سقفی و دیواری.

ساندویچ پانل

فروش انواع ساندویچ پانل-قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری - ساندویج پانل پلی استایرن و پلی یورتان - خرید ساندویچ پانل سقفی و دیواری.

نحوه نصب ساندویچ پانل

برای نصب ساندویچ پانل باید به ارتفاع و شدت وزش باد منطقه توجه شود

برای نصب بهتر ساندویچ پانل به موارد زیر توجه کنید

- برای نصب و زیر سازی ساندویچ پانل دیواری باید به شدت وزش باد منطقه، محل نصب پانل ها، عرض و ارتفاع پانل و فاصله بین ستون ها توجه شود.

- نحوی قرار گیری نری و مادگی ساندویچ پانل دیواری و چیدمان آن ها برای هر پروژه مهم است.

- برای نصب ساندویچ پانل های دیواری و سقفی حتما از پیچ واشر دار مخصوص استفاده شود.

- برای نصب ساندویچ پانل سقفی باید چانل را روی پرلین مخصوص پیچ کرده و به ازای هر یک متر مربع از ساندویچ پانل سقفی یک عدد پیچ سرمته گالوانیزه استفاده شود که خود به استحکام کمک خواهد کرد.

- بعد از نصب پانل ها برای اینکه تمان درزهای آن را بپوشانید از چسب سیلیکون یا نوار چسب یک طرف چسب دار استفاده کنید.

- به علت داشتن نری و مادگی در ساندویچ پانل دیواری لازم است بعد از قرار گیری در جای مناسب با پیچ سرمته گالوانیزه مهار شود.

- در هنگام نصب ساندویچ پانل سقفی محل مناسبی برای فلاشینگ ها و ابرو ها انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی ظاهری در هنگام آب بندی پروژه به مشکل نخورید.

- در هنگام نصب پانل های سقفی باید دقت داشته باشید که فصله بین دو پانل رعایت شود و اورلپ پانل بر روی گام اول پانل بعدی در محل مناسبی قرار بگیرد.

- قبل از چفت کردن ساندویچ پانل باید محل درز ها را با اسپری پلی یورتان پر کنید. این کار باعث می شود تا چسبندگی پانل ها در محل اتصال زیادتر شده و تبادل حرارتی در محل اتصال کمتر گردد.

- به گام پیچ ها و و ارتفاع پانل ها در نصب توجه شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.