ساندویچ پانل

فروش انواع ساندویچ پانل-قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری - ساندویج پانل پلی استایرن و پلی یورتان - خرید ساندویچ پانل سقفی و دیواری.

ساندویچ پانل

فروش انواع ساندویچ پانل-قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری - ساندویج پانل پلی استایرن و پلی یورتان - خرید ساندویچ پانل سقفی و دیواری.

معرفی دستگاه تولید کننده ساندویچ پانل

در مطلب قبل مراحل تولید ساندویچ پانل را برایتان شرح دادیم و مواد مورد استفاده در آن را مورد بررسی قرار دادیم. در این مطلب قصد داریم تا با دستگاه های ساخت ساندویچ پانل دیواری و سقفی و... آشنا شویم. این دستگاه ها به دو دسته تقسیم می شوند.


استفاده از دستگاه کانتینیوز پلی یورتان برای ساخت ساندویچ پانل



معرفی دستگاه کانتینیوز پلی یورتان (continues polyurethane):

می توان گفت اولین نمونه ساندویچ پانل با این دستگاه ساخته شده است. این دستگاه اولین نمونه از دستگاه های ساخت ساندویچ پانل بوده که وارد کشور شده اند و به نام دستگاه کانتینیوز پلی یورتان یا پلی اورتان شناخته می شوند. همچنین اولین نمونه های ساندویچ پانل را ساندویچ پانل پلی یورتان یا پلی اورتان نامید.

این دستگاه شامل چند رول گیر در ابتدای خط تولید خود می باشد که با توجه به میزان سرعت روند کار و همچنین نوع دستگاه تعداد این رول گیر ها فرق می کند. معمولا در نوع معمولی آن از دو یا چهار رول گیر و در نوع پیشرفته آن بیش از چهار رول گیر وجود دارد. دستگاه رول گیر دارای دو رول دیگر برای نگه داشتن ساندویچ پانل نیز می باشد که یکی روی ساندویچ پانل و دیگری در زیر آن قرار دارد. از این دستگاه برای باز کردن رول ورق گالوانیزه استفاده می شود و پس از باز کردن، ای رول وارد دستگاه شده تا به فرم دلخواه تبدیل شود.

ورق رویی و زیری ساندویچ پانل توسط غلطک ها مخصوصی از بالا و پایین به هم نزدیک می شوند و در فاصله ی معینی از هم قرار می گیرند و بین آن ها ترکیبی از پلی ال و ایزوسیانات با دوز مخصوص تزریق می شود.


معرفی دستگاه کانتینیوز پلی استایرن (continues polystyrene):

این دستگاه بعد از مدل کانتینیوز پلی یورتان آمد که بسیار بهینه تر عمل می کنند. در این دستگاه دو عدد رول بازکن دارد که برای ورق های رویی و زیرین ساندویچ پانل است، همچنین دارای دو ردیف غلتک برای دستگاه فرم دهی می باشد که بعد از فرم دهی صفحات 2 تا 3 متری از جنس پلی استایرن به بیرون می آیند که چسب نیز خورده اند. این صفحات توسط دستگاه به هم چسبیده و پرس می شود و بعد از آن به قطعات دلخواه تقسیم می شود که در تولید ساندویچ پانل دیواری و یا ساندویچ پانل سقفی  هیچ تفاوتی ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.